אחרי חצי שנה בכנסת, דני עטר מונה ליו"ר קק"ל • העיתונאים מגיבים בציניות

חיים הלר | צילום: מאיר אלפסי 1 Comment on אחרי חצי שנה בכנסת, דני עטר מונה ליו"ר קק"ל • העיתונאים מגיבים בציניות
21:04
29.04.24
קובי פינקלר No Comments on עידו אביב וקאלקידן מהרי הי"ד נפלו בעזה; "השארת לבבות מרוסקים"

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

בחירתו של חבר הכנסת דני עטר -כחצי שנה בלבד לאחר שנבחר לכנסת- לתפקיד יו"ר קק"ל במקומו של אפי שטנצלר ששימש בתפקיד בעשור האחרון, הביאה לתגובות ציניות מצד רבים ובהם אנשי התקשורת שצייצו בהמוניהם.

הכתב הפוליטי של 'וואלה' בחר לצטט את דבריו של עטר עם כניסתו לתפקיד: "לא מאמין שאשתעמם בכנסת, לא מתכוון להיות ח"כ אנונימי, ובהחלט מסמן לעצמי יעדים במוקדי ההכרעה". נחמיאס הוסיף "ובכן, אחרי שבעה חודשים נראה שהוא השתעמם… דברים שרואים משם".

הכתב הפוליטי צחי כהן כתב: "7 חודשים אחרי הבחירות וכבר 5 אנשים ויתרו על תפקיד ח"כ. אילן שוחט שאפילו לא הושבע, שרון גל, שי פירון, דני דנון ודני עטר".

הכתב הפוליטי של ערוץ 2 עמית סגל צייץ בציניות האופיינית לו:" ברכות לדני עטר, אין ספק שהקריירה הפרלמנטרית שלו (6 חודשים ו-17 יום) תיזכר בזכות אורכה ואיכותה". מצייץ אחר כתב: "האיש שניסה כמעט 10 שנים להבחר לחצי שנה".

כתב 'דה מרקר' נתי טוקר רמז לתחקיר של ערוץ 10 נגד קק"ל וצייץ: "סוף סוף מערכת בחירות שבה רביב דרוקר מנסה להשפיע ולא יוצאת לו תוצאה הפוכה". ואילו העיתונאי אילן ליאור כתב: "דני עטר יפרוש מהכנסת בתום קדנציה מרשימה בראש ועדת המשנה החדשה לעובדים זרים – בשבוע שעבר התקיימה הישיבה הראשונה וכנראה גם האחרונה בראשותו".



1 תגובות

מיין תגובות